FIGYELEM!
AZ ANDROIDOK ÉS ILLEGÁLIS BEVÁNDORLÓK REJTEGETÉSE BŰNCSELEKMÉNYNEK MINŐSÜL!
SEGÍTSE VÁROSUNK BIZTONSÁGÁT, ÉS AMENNYIBEN INFORMÁCIÓJA VAN JOGTALAN TARTÓZKODÁSRÓL, HALADÉKTALANUL ÉRTESÍTSE AZ ILLETÉKES HATÓSÁGOT!
|
|
|
|
vár: -, cserekérés a chatben lehetséges!
| |
|
CAM: 101-Szeméttelep [Alvilág]
Azonosítva: Nora Mercer & Preston Roarke szervkereskednek.
***
CAM: 140-Dinch&Coffee [Alvilág]
Azonosítva: Monday Evans & Reid Coleman & Pandora Lang nyelvórákat vesznek.
***
CAM: 224-Casino [Felvilág]
Azonosítva: Ethan Ashbourne & Gage Dawson túsztárgyalnak.
***
CAM: 212-The Cage [Felvilág]
Azonosítva: Karyll Marcoum & Castor Sangrey piszkos ügyekbe bonyolódnak.
| |
|
Szerkesztők: Kaya, Darcy, kendra
Design: Kaya
Nyitás: 2016.03.14. 2017.06.07.
Téma: Élőszereplős, poszt-apokaliptikus-/ disztópikus szerepjáték
A játék világát befolyásolni fogják az előre eltervezett történetszál eseményei, melyekhez a csatlakozás opcionális és bármikor lehetséges (a falon kívüli karaktereknek később). A fő cselekmény a fórumon és a főoldalon követhető nyomon. Az oldal nyomokban 18 éven felülieknek szánt tartalmat tartalmazhat.
PINTEREST & TUMBLR
| |
|
|
Magasság |
178 cm |
Hajszín |
barna |
Szemszín |
szürkéskék |
Etnikum |
amerikai |
Megkülönböztető jegyek |
hegek |
Tartózkodási jogosultság |
kitaszított |
Nick |
Yana |
Tulajdonságok
Magának való, érzéketlen ember, aki mély megvetéssel viszonyul a világhoz és embertársai többségéhez. A múltban történt tragédiák és a rengeteg nehézség, amiken keresztülment olyan sebeket hagytak rajta, amik talán soha nem fognak teljesen begyógyulni. Nem keresi mások társaságát, rendkívül bizalmatlan és úgy véli, ha komolyra fordulnak a dolgok csakis magára számíthat. Sokan azt hihetik, hogy rezzenéstelen arckifejezésével a felszín alatt lapuló érzelmeit próbálja leplezni, az esetek többségében azonban csak szimplán nem érdeklik a körülötte lévők problémái. Igyekszik elfojtani mindenféle együttérzést, vagy segítőszándékot és csak a saját céljaira koncentrálni. Ha van valami, amiért hajlandó küzdeni, akkor nem ismer lehetetlent. Vakmerő és felelőtlen, sokszor nem tervez előre, egyszerűen csak fejest ugrik az ismeretlenbe. Általában nem érdekli, hogy kiken kell keresztülgázolnia ahhoz, hogy elérje amit akar, de vannak elvei, amikhez tartja magát. Nem leli örömét az ok nélküli kegyetlenkedésben, és bár előszeretettel alkalmaz erőszakot, szívesebben kezd ki a saját súlycsoportjában lévőkkel. Könnyen ki lehet hozni a sodrából, indulatos és agresszív, gyakran cselekszik hirtelen felindulásból. Keresi a bajt és sokszor keveredik konfliktusokba, egy jó verekedés a legfelszabadítóbb érzés a számára. Türelmetlen, akaratos és kegyetlenül őszinte. Kimondja, amit gondol és előszeretettel káromkodik, függetlenül attól, hogy épp kivel beszél. Másokkal szemben lenéző, a bizalmánál csak a tiszteletét nehezebb kiérdemelni. |
háttér
Nyle egy szerencsétlen véletlennek köszönhetően jött a világra, csak hogy végképp tönkretegyen egy amúgy is romlott házasságot. Nem tervezett gyerek lévén szülei nem is próbálták titkolni, hogy mekkora terhet jelent a számukra, hiszen alig tudták eltartani. Washington DC zsúfolt nyomornegyedében nevelkedett, nem éppen a legjobb körülmények között. Apja lopással, csalással szedte össze azt a kevéske pénzt, amiből gazdálkodniuk kellett, anyja pedig titokban a testét árulta. Ahogy a gyerek nőtt, úgy vált egyre viharosabbá a kapcsolatuk. Nyle gyakran ébredt arra reggelente, hogy szülei odalent veszekednek, sokszor pedig órákig feküdt álmatlanul az ágyában, mert túl hangos volt a kiabálás és a törés-zúzás az éjszaka közepén. Tovább rontott a helyzeten, mikor apja inni kezdett. Egyre többször tántorgott haza részegen, ilyenkor nem csak a feleségére, de a fiára is gyakran kezet emelt. Nyle hosszú éveken át tűrt, és ha magáért nem is, anyjáért igyekezett kiállni, annak ellenére hogy a nő legalább anyiszor bántotta - csak éppen tettek helyett szavakkal.
Az iskolában nem tartozott az éltanulók közé, de képességeihez mérten szorgalmasan tanult, alig várta, hogy végre elkerülhessen a családi háztól. Mindig is nehezére esett kapcsolatot teremtenie a többi gyerekkel, de azért akadtak barátai. Annyi időt töltött velük, amennyit csak tudott, hogy minél kevesebbet kelljen otthon lennie. Az élete azonban végzetes fordulatot vett, nem sokkal azután, hogy betöltötte 17. évét. Apja szokásához híven részegen jött haza és azonnal veszekedésbe kezdett. Aztán lekapta a szíjat a nadrágjáról, és ez volt az a pillanat, amikor Nyle úgy döntött, elég. Egymásnak estek, verekedni kezdtek és a fiú olyan erővel lökte neki az apját a szekrénynek, hogy az beverte a fejét és azonnal meghalt. Hiába volt baleset, elítélték gyilkosságért és a burkon túli sivatagba száműzték, ahol nem csak a büntetés súlyával, de a lelkét szorongató bűntudattal is meg kellett birkóznia. Évekbe telt feldolgoznia, hogy megölt valakit, mégha korábban többször is megfordult a fejében, hogy saját kézzel vessen véget a férfi életének. A burkon kívül uralkodó káosz azonban hamar megváltoztatta az értékítéletét. A kezdeti nehézségek után sikerült csatlakoznia egy nomád csoporthoz, ahol megtanulta, hogyan éljen túl idekint. Itt ismerte meg élete szerelmét is, egy Jenna nevű lányt, aki néhány év múlva a körülmények ellenére is egy kislánnyal ajándékozta meg őt. Sokan néztek rájuk rossz szemmel, mondván hogy ez a világ nem való gyerekeknek, ők azonban bíztak benne, hogy egy nap boldogan élhetnek majd. Hamarosan azonban kitört a háború, a közel egy évtizedig tartó Tél pedig megtizedelte a csoportot. A vesztüket végül egy emberekkel kereskedő karaván okozta. Három évvel ezelőtt mindannyian fogságba estek és mikor Nyle vezetésével szökni próbáltak, Jennát és az akkor 14 éves kislányukat a férfi szeme láttára ölték meg.
Nem sokkal ezután hozta össze a sors egy Primrose nevű androiddal, akinek egy gyári hiba miatt felemás színűek a szemei. Kereskedők karmai közül mentette ki őt, és a mai napig ragaszkodik hozzá, talán azért, mert a lányára emlékezteti. Azóta ketten járják a sivatagot azzal az egyetlen céllal, hogy Nyle bosszút állhasson a kereskedőn, aki elvette tőle a családját.
|
|
|
|
|